FIMO karkötő

Nagyon tetszik ez a karkötő, Z.Ágitól kaptam az öltelet, és oda vagyok érte! 
 FIMO süthető gyurmából készült, vidám, meleg színekben pompázó karkötő.

Tudna nekem valaki hasonlót készíteni, akár gyöngyökből is? A szín és a forma is hasonló legyen! :)


Leírását a Titkok oldalamon megtalálod.

Megjegyzések

Telma üzenete…
Tényleg nagyon klasszak.
Talán a meskán találsz valakit aki elkészíti.
Edina üzenete…
Gyorsan megnéztem én is a Meskán, de ilyet-ilyesmit nem találtam...:(
Névtelen üzenete…
A karkötőre emlékszem, de arra nem, hogy neked szóltam! :)))
Sztem nem lehet olyan hajde nehéz ez a technika, menjünk el a Velencei-tóra strandolni és kempingasztalon összedobjuk napozás közben, majd otthon kisütjük! :))
Z. Ági
Drága Ágikám! Nem kell szólnod, elég ha mutatsz egy honlapot, majd én rá találok a jó dolgokra! :)))
Mikor indulunk??? :))))))))