P.I.F játék


Jelentkeztem Edinánál újra PIF-játékra...

És így kötelezettségeim is vannak, mégpedig nekem is meg kell hirdetni a játékot.
Tehát, ha valaki szeretne tőlem ajándékot kapni az elkövetkező 1 évben, akkor az hagyjon itt egy megjegyzést (az első három jelentkezőnek küldök ajándékot)-de cserébe neki is meg kell hirdetni a játékot és neki is 3 embernek kell ajándékot készítenie.
Csak abban az esetben jár ajándék ha teljesülnek a feltételek!
Na lássuk akkor ki tart igényt a meglepire?

Megjegyzések

Moncsi üzenete…
Nem akar ez a fránya játék beindulni?
Tudod mit leszek én az első!
És akkor majd kapok megint ajándékot tőled?
Kedves Moncsi! Jól látod! Az "istenek" sem kell az én ajándékom! :))))
De majd jóóóól megleplek! :))))
Puszi! Erika
Moncsi üzenete…
Tudod mit? Ha az én ajándékom sem kell senkinek akkor meg én is megleplek téged valamivel!
Ha már senki sem akarja, hogy én ajándékozzam meg akkor te leszel az áldozatom!!!
Vigyázz!
Puszi Moncsi
Gi üzenete…
Szia Erika! Dehogynem!!! :) Csak még nem jártam nálad, de most már visszatérő leszek :)