Nyuszis kosár...

...találtam egy nagyon aranyos nyuszis kosarat, elkészítését "itt megtalálható" Hát nem aranyos? :) 


Megjegyzések

Erika üzenete…
Erika,
valamiért nem lehet megnézni a kosár elkészítését. Mindig a saját Picasa Webalbum jön be nekem.
noviamy üzenete…
Szia! Én sem tudom megnyitni, ha klikkelek, a sajátom jön be... :(((
Moncsi üzenete…
Nagyon szép lett, ügyi vagy!!
Tetszik!
A linkkel meg tényleg nem stimm valami nézd meg kérlek!
Puszi Moncsi
Era üzenete…
Szia! Nagyon szép!!!!
Sajnos én sem tudom megnyitni :((
Bocsika Lányok! Én nem vettem észre, (nekem mindig a sajátom jön be, talán ezért) most újra feltettem, remélem már megtudjátok nézni! :)))
Amúgy nem én készítettem! :)))) Huncutkodtam egy kicsit, de a képeken is látszik! :)))
Erika üzenete…
Erika,
most már jó!! Köszi szépen a linket, nagyon hasznos!!!
Erika! Köszi, hogy jelezted! :))) Pont ez hiányzott (visszajelzés!), eddig ideges voltam, de most már megnyugszom, hogy rendben minden! :))))