A Kedvencem...

...örömmel készítettem ezt a "redwork"-öt! Nagyon tetszett, és a végére hagytam, mert nem tudtam milyen színnel hímezem körbe. Sikerült egy "bájosan, szép" kék színt találnom neki. 
Na milyen lett? :))))


Megjegyzések

Edina üzenete…
Nekem tetszik!!:)
Nemsokára írok...
Puszillak!
Borga üzenete…
Aranyos lett!Mihez fogod felhasználni?
Amanda üzenete…
Szép lett! Néhányszor már én is dolgoztam ezzel a technikával, de sosem pirossal. Inkább átmenetes fonallal varrtam, és néhány kacattal itt-ott csavartam a dolgon. Az első csavar az volt, hogy a lánykám pónis kifestőjéből választottam mintát.
Banász Erika üzenete…
Köszi csajok!

Edina!
Várlak, hogy írj! :)))

Borga!
Még nem tudom, majd ha haza megyek, otthon meglátom, milyen anyagaim vannak, aztán döntök! Köszike!

Amanda!
Igazad van, már én is találta kifestőből képet, fel is tettem a Picasawebemre!Vagy csak akartam? :))) Na, most már nem tudom, csak azt, hogy találkoztam vele, és letöltöttem magamnak!

Puszi! Erika
Moncsi üzenete…
Nagyon jóóóóóóóóó! Ügyike vagy!
Várom a többit is!
Üdv Moncsi
agibo üzenete…
Szép. :)