Ugrás a fő tartalomra

Egy panellakó vidéken, utolsó bejegyzése.


Panel vagy vidéki ház, avagy THE END! 

Nem csak ezt a két hetet véve alapul, mivel a barátaink többsége vidéken, szépen rendezett családi házakban élnek, és már többszöri nem csak bulizásokból tapasztalva, amit a családi házakban tölt az ember, van már tapasztalatom. De ezt itt most más! Nem csak a női munkát végzem itt, hanem egyrészt én végezem a „férfimunkát” is itt (most apósomat helyettesítem), gondolok a kapunyitásra, zárásra, vendégek beengedését, a kukát én viszem ki, este a redőnyöket én engedem le, stb…vagyis úgy gondoltam, kicsit összehasonlítom a kettőt, de csak fejben. És egy megoldásra jutottam! Ott ahol most élek Dunaújvárosban, a belvárosban, eltudnám képzeli, hogy családi házban éljek.  De csak ott!!! :)))
 
Hosszú volt ez a két hét! Panaszkodni nem akarok (pedig tudnék), ezért nem is teszem! Apósom már felszállt a Chicago repülőtéren a repülőre és nagyon remélem, hogy ma sikeresen landol a Ferihegyen. Férjem megy érte, hozza ide, engem meg visz a mi otthonunkba! Már nagyon várom, hogy a saját ágyamban aludjak, hogy a saját fotelomban írjam a könyvem piszkozatát, hogy a saját bögrémből igyak, hogy a saját tányérkámból egyek. (ismerős? jó, nem én vagyok a „kuka”, inkább az „okoska”, vagy az egy másik rajzfilmben van?)
Erről jutott az eszemben, ezt most megosztom veletek: Egyik évben, Amerikában a kisgyerekek közt felmérést végeztek, hogy a „Hófehérke és hét törpe” c. rajzfilmből fel tudják e sorolni a hét törpét. Hát elképesztő rossz eredményeket kaptak. (ilyen világban élünk!)
És Te, „Kedves olvasom” fel tudod sorolni, most mind a hetet? :)) Na??? Jó kis agygyakorlat, mi? :) De ha ez nehéz volt, akkor emlékeztek, hogy a „Frakk” c. mesefilmből, a két „rosszalkodó” cicát, hogy hívják? :))
Baráti bulik alkalmával, amikor a hangulat kezd már egysíkú lenni, fel szoktam tenni ilyen és hasonló kérdéseket, hát ne tudjátok meg, fél óra múlva könnyesre nevetjük magunkat! 
Na, de vissza, hol is tartottam? 

Ma megyek haza!!!!!!Végre! És most én jövök!!!! Fodrász, kozmetika, masszázs, manikűr, pedikűr, egy új cipő, már mind meg van rendelve!
Sajnos nagy alkotásokat nem tudtam készíteni, hogy megosszam veletek. Az írásaimat, ha olvastátok, és velem voltatok ekkor is, nagyon köszönöm! A hozzászólásokat is köszönöm, jól esett, mert „titokban” könyvet „is” írok, és kellenek a pozitív visszajelzések!
Kedves Olvasóim, blog társaim, vigyázatok Magatokra, alkossatok csuda szépeket, ahogy eddig tettétek, jövő héten jelentkezem, otthonról, már az én való világomból!
Sziasztok! Erika

Megjegyzések

Edina üzenete…
Elhiszem hogy várod már a hazamenetelt!:)
De micsoda jó,hogy könyvet is írsz!!Elárulod,hogy milyet?....vagy titok?
Ha hazaértél utána már egyezkedhetünk ám!
Puszillak! És jó utat hazafelé!
erikastyle üzenete…
Aranyos vagy Edina, Köszönöm! A könyvről csak annyit, hogy ha eljutok a feléig, akkor részenként felteszem, így eltudjátok majd olvasni!(igaz, nagyon lassan haladok, a munka, a család, a varrás mellett, meg hát az ihlet sem akkor jön amikor én szeretném!:))) ) A terv egy könnyű, humoros, romantikus, krimi lenne, aztán, hogy mi lesz belőle???? :))))
Puszi! Erika
Kathy üzenete…
Nagyon aranyos ez az irasod is! Izgatottan varom a konyvet!!!!!!!!
Jo utat kivanok!!!:))
Moncsi üzenete…
Vigyázzatok nagyon hazafélé. Jó utat, és várunk vissza ide.
Pusz Moncsi
Telma üzenete…
Érdekes volt az írásod.
Nekem ez ismerős mert falun élek.
Amikor elmegyünk a lányomékhoz az emeletes házak között én is el tudtam tévedni.
De nem mertem senkit megszólítani,hogy merre menjek.Összeismertettem a lányomat a saját lakótársukkal.Ugye falusi ember mindenkinek köszön,megjegyez,segít ajtót nyit stb...
Szóval most már ő is tudja,hogy kik a szomszédai.
Sok sikert a könyvhöz.
Majd figyellek.......

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

 Újraszalvéta.  Újraszalvéta egybe írva, de csak is azért, mert újra és újra használhatód.  Környezetkímélő, hulladékmentes, higiénikus, frissentartó csomagoló. Ne használjunk többet fóliákat, nejlon zacskókat, szalvétákat.  Én 2019 nyár óta nem vettem szalvétát, fóliát, alufóliát, nejlon zacskót. Itt egy praktikus csomagolóanyag, amit hosszú időn keresztül tudsz használni.  Ismerd meg az újraszalvétát:  - Szendvicsek, uzsonnák, tízóraik csomagolására alkalmas. - Külső oldala: mintás 100% pamut vászon anyag - Másik oldala: PUL anyag, ami környezetbarát, élelmiszerbiztos, frissentartó, könnyen kezelhető, száraz és nedves ruhával letörölhető anyag.  - Tépőzárral záródik.  Válassz a kínálatból, ami nem lesz egyszerű, mert rengeteg szebbnél szebb pamut vászon anyagból készítettem el őket.  Minden korosztálynak ajánlom. 

Újabb Angyallal találkoztam....és hogy mi készül?

Egy újabb Angyallal találkoztam, Nagyon szépen köszönöm Zsuzsinak a könyv másolatát és lemezt is! Nagyon szerettem volna ezt a könyvet...mivel most tanulok horgolni, az alapokat már elsajátítottam, most már csak a trükkök és a gyakorlat vár rám. :) Általában ha megszeretnék valamit tanulni, és érzem hogy van rá egy csöpp kis tehetségem, egyből bele vágok a közepébe...most is ez történt. Ezt a szép kendőt kezdtem el horgolni...igaz én felcseréletem a színeket, de már várom, hogy készen legyen. A könyv is nagyon hasznos, sok kis apróságot tanultam belőle, amire nem is gondoltam első körben. :)))  A kendő innen származik: http://szeretekhorgolni.com/horgolas_mintak/kek-hullam-horgolt-kendo Mintája:

Bevásárló zsák

Újra és újra használható bevásárló ÖKO tasakok, a nejlon zacskók helyett. Pamutvászon és tüll anyagból készültek. Bevásárlás alkalmával vidd magaddal, pékárú, gyümölcs, zöldség, magvak...stb vásárlására alkalmas. A tüll anyagon keresztül pedig látni mit vásároltál így a pénztárnál nem kell kipakolni belőle. Ha ragasztó címkét kell rá tenni, akkor pedig a pamutvászon anyagra ráteheted, otthon meg leveheted róla. Teteje zsinórral összehúzható. Készült hozzá egy tépőzáras összefogató, ezért kis helyen is elfér, akár a táskádban, otthon pedig a fiókban. A szett 3 db-os Nagy: 25x33 cm Közepes: 20x28 cm Kicsi: 15x22 cm Tisztítása: mosógépben, vasalható. Megvásárolható a meska oldalamon: Link: https://www.meska.hu/Shop/index/8651