Új külső! :)

...hát nem is tudom!
Szerintetek jó lett? Segítség? Illik ez hozzám? :))))
Bajban vagyok, annyi szép blogháttérrel találkoztam az elmúlt két hónapban, hogy ma a tavasz első napján szándékomban állt megváltoztatni. De valahogy, nem érzem enyémnek, hogy ez én lennék. Bár lehet, hogy csak előző, kialakított blogom rendszeréhez ragaszkodok? Szeretem a változatosságokat, és kialakítani is szeretem, de csak a megfelelő időben és hangulatban. Most úgy érzem, hogy valami nem stim, pedig a háttér nagyon szép, de valahogy mégsem ...! Nem tudom????????? :))))))

Azóta már több félét is feltettem, kipróbáltam, most ezt a szürkés-ezüstöset tettem fel. Még mindig nem tudom! Ez marad addig, míg rá nem találok az igazira! :) Szerintetek megtaláljuk az igazit? :)

Megjegyzések

Kathy üzenete…
Pedig olyan szep tavaszias hangulatu szineket valasztottal! Nekem kulon tetszik, hogy egyszeru viragokat talaltal!:)))))
Banász Erika üzenete…
Drága Kathy! :) Pont ezért választottam ezt, (tudod, hasonlít az ízlésünk :) ),de valahogy nem is tudom...! :))))
Moncsi üzenete…
Igen van benne valami, nekem sem stimmel valami.... Egyébként szép, de megvan mi szerintem sok a narancssárga.... Nem, nem a háttérben, hanem a blog belsejében..... szerintem. Ezt változtasd meg ha tudod és akkor gyönyörű lesz. De ha nem teszed akkor is szép én akkor is jövök és olvaslak!
Moncsi üzenete…
Hu, megváltoztál, igen ez már sokkal szebb nekem. Csajszis rózsaszín, ez tetszik!!!!!!!!!
Banász Erika üzenete…
Köszi Moncsi! :) Itt ülök és formázom egyfolytában. De még mindig nem az igaz! :) Nem tudom meddig bírom még a keresést!:)))))
Edina üzenete…
Ez jó nagyon! Én megtartanám!!!
Moncsi üzenete…
Igen, ez nagyon jó. Egyszerű, szép és jól olvasható. Én megtartanám ezt.....
Banász Erika üzenete…
Aranyosak vagytok, köszönöm! :)
Névtelen üzenete…
Ez az ezüst nagyon elegáns, nőies, sugározza a minőséget, nagyon tetszik!!! :)))
Z. Ági
Böbike üzenete…
Ahogy az előttem szóló írta, nagyon elegáns, ez az én izlés világom. Azt viszont nem tudom, hogy a tiédhez mennyire illik. Egy ideig tarts meg.
Banász Erika üzenete…
Ági és Böbike! Köszönöm, ez egy kicsit már közelebb áll hozzám is! :)))))