Tavasz...

...jegyében, elkezdtem itthonra párnákat készíteni, az első narancssárga "masnis mintára", de mivel a közepét túl üresnek találtam ezért készítettem rá egy virágot.


A "Patchwork" oldalon közelebbről is van fotó. 


Megjegyzések

Böbike üzenete…
Nagyon tetszik !!!!!!
A hátulján öltögetős megoldással készültek a masnik?
Várom a következő változatot. :)
Banász Erika üzenete…
Köszi Böbike!
Nem értem: "öltögetős megoldás"? A masni a "Varrogató Moncsi" blogján pontos fényképes leírást találhatsz. Az anyagából kell ügyesen megoldani. :)))) Imádom készíteni! :) De lehet, hogy igazad van, öltögető és összehúzási technika!:)
Ana Kroetz üzenete…
So cute! Happy Women's Day for you too!
Kisses,Ana.
Moncsi üzenete…
Húúúúúúúúúú, nagyon szupi lett. Jól mutat. Tetszik. Ügyi vagy!!
Edina üzenete…
Nagyon jó ez a párna!!!!
Ügyes vagy!
Banász Erika üzenete…
Köszi lányok! Nekem is tetszik! :))))
F.Gina üzenete…
Nagyon klassz, különösen a közepén a virág tetszik !
Banász Erika üzenete…
Köszi Gina! Ilyen virágok készítettem az egyik fekete kardigánomra, de nem mell magasságba, hanem a derekam magasságában, Nagyon jó lett! :)))