Redwork minták...

..."Varrogató Moncsi"-nál, találkoztam először evvel a technikával, pedig nem új keletű ez a technika. :)
Hamarosan elkell utaznom, két hétig nem leszek itthon, és nem lesz varrógép a közelemben, ezért már hetek óta készülök, hogy mit vigyek magammal valami kézimunkát, a szalaghímzés már biztos, de ez a technika is nagyon tetszik, kinyomtatom itthon előre a mintákat, és ezt is viszem. 
  Mónikának megígértem, hogy ha találok még mintákat, megosztom Vele, Veletek. :)

"Itt találhatóak" a minták, egyenlőre csak 97 db-ot találtok.


Találtam még 25 db-ot és feltöltöttem:


Megjegyzések

Böbike üzenete…
Köszi.
Jó pihenést és várunk vissza, hamar elfogy ez a 97 minta :)))))
Banász Erika üzenete…
Kedves Böbike! Egy hét múlva indulok, de nem csak pihenésről szól majd az a két hét. Bővebben egy hét múlva olvashatsz róla. De még van egy hetem!!!! :)))) Ugye milyen aranyosak a minták? :)
Moncsi üzenete…
Köszike a mintákat, nagyon jók. Ha van kedved nézhetsz még ilyeneket, kutatok én is, de ezekkel spéci még nem találkoztam.
Köszi mindenki nevében, és vigyázz magadra, pihenj sokat, feltöltődve gyere vissza közénk.
Pusz. Moncsi
Banász Erika üzenete…
Szia Moncsi! Pont akkor írtál, mikor még töltöttem fel 25 képet! Nézd meg, olyan aranyosak!!! :)))) Köszönöm a jó kívánságaidat! Puszi! Erika