Ugrás a fő tartalomra

Egy panellakó vidéken 2.

Gázos ügy!
…nincs meleg víz. Kiderült, hogy az a „kedves” bojler a hibás. Tina megkért, hogy menjek át a gázoshoz. A gázos pasi a kis boltosné férje. Vagy is, az utat már tudtam, nem tévedtem el. De a „gáz” az volt, hogy zárva volt minden, a kisbolt is és a kapu is. Odamentem a csengős kapuhoz, de ott meg két „édes” morgós kutyus állt velem szemben, ezért egy lépést sem tudtam tenni, mivel féltem, jó, nem féltem, de ezekkel a négylábúakkal úgy vagyok, hogy szépek- szépek, de csak kellő távolságból. (én sem morgok rájuk, hát ők se tegyék) Amiért mozdulni sem mertem a csengő felé, az azért volt, mert a kapu kb. 1,20 magas, azok a „drága” ebek meg kb.1 m magasak voltak, ezért gondoltam, hogy itt is beválik a „kellő távolság” szabálya.  

Na, most mit tegyek???? Álltam ott, vártam hátha valaki kinéz. Telefonon kértem segítséget, ezért felhívtam a férjemet (aki 80 km-re volt tőlem), hogy szerinte most mi tévő legyek, elvégre ő lakott már vidéken, ismeri az ide vonatkozó szabályokat. Azt ajánlotta, hogy hangosan kiabáljak be. Kiabálni????  - Én??? - De mit???? Beugrott, filmeken láttam, hogy ilyenkor kiabálnak az emberek, de nekem, ez a megoldás nem tetszet. Így hát maradt, az öt lépés jobbra, öt lépés balra, két percig csináltam, aztán elkezdtem forgolódni magam körül, mire megláttam egy embert kutyával, a távolból közeledett felém. Hurrá!!! Itt a lehetőség, ezért leintettem. (szó szerint, két kézzel integetve, hogy erre jöjjön) Gondolván, megkérem, hogy csengessen be helyettem és várjon már egy kicsit, mert hátha egy csengetés nem lesz elég, mert ugye ez nagyon fontos gázos ügy, mivel nincs gáz! Mire mellém ért, persze kisebb távolságot tartván,(mivel kutyával volt) már jó előre közöltem vele, hogy szeretem a kutyákat, de csak kellő távolságból. Megértett, elmondtam a csengős taktikát, hát kicsit sem nézet lükének az ember, miért kéne ezt megtennie nekem. Majd bővebb magyarázatott adva a „csengős taktikának”, elmeséltem, hogy miért van nagy szűkségem az itt lakó kedves emberre, és kiderült, hogy a „Gázos” emberhez van szerencsém.
Ezt is ügyesen megoldottam! ? :)))))

Megjegyzések

Moncsi üzenete…
Ez tetszik!
Olyan fantasztikusan tudsz írni, hogy szinte látlak magam előtt ebben a vicces szituban.:)))
Ezek után kérek több ilyen beszámolót is ha nincs időd varrni. Ha van akkor is!!
Legyen szép a napod kedves.
Üdv Puszi Moncsi
Borga üzenete…
Jót mosolyogtam:)
erikastyle üzenete…
Köszi Csajok! Én is mosolygok magamon, és büszkén veregettem a saját vállamat, amikor megtörtént! :))))
Kathy üzenete…
Hat fantasztikus vagy! :))))))))))))) Nagyon teccett a beszamolod, jot vihogtam itt magamban, mert hat en is videki "kislany" vagyok ugye!:))))))))
erikastyle üzenete…
Édes vagy Kathy! Köszi!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

 Újraszalvéta.  Újraszalvéta egybe írva, de csak is azért, mert újra és újra használhatód.  Környezetkímélő, hulladékmentes, higiénikus, frissentartó csomagoló. Ne használjunk többet fóliákat, nejlon zacskókat, szalvétákat.  Én 2019 nyár óta nem vettem szalvétát, fóliát, alufóliát, nejlon zacskót. Itt egy praktikus csomagolóanyag, amit hosszú időn keresztül tudsz használni.  Ismerd meg az újraszalvétát:  - Szendvicsek, uzsonnák, tízóraik csomagolására alkalmas. - Külső oldala: mintás 100% pamut vászon anyag - Másik oldala: PUL anyag, ami környezetbarát, élelmiszerbiztos, frissentartó, könnyen kezelhető, száraz és nedves ruhával letörölhető anyag.  - Tépőzárral záródik.  Válassz a kínálatból, ami nem lesz egyszerű, mert rengeteg szebbnél szebb pamut vászon anyagból készítettem el őket.  Minden korosztálynak ajánlom. 

Újabb Angyallal találkoztam....és hogy mi készül?

Egy újabb Angyallal találkoztam, Nagyon szépen köszönöm Zsuzsinak a könyv másolatát és lemezt is! Nagyon szerettem volna ezt a könyvet...mivel most tanulok horgolni, az alapokat már elsajátítottam, most már csak a trükkök és a gyakorlat vár rám. :) Általában ha megszeretnék valamit tanulni, és érzem hogy van rá egy csöpp kis tehetségem, egyből bele vágok a közepébe...most is ez történt. Ezt a szép kendőt kezdtem el horgolni...igaz én felcseréletem a színeket, de már várom, hogy készen legyen. A könyv is nagyon hasznos, sok kis apróságot tanultam belőle, amire nem is gondoltam első körben. :)))  A kendő innen származik: http://szeretekhorgolni.com/horgolas_mintak/kek-hullam-horgolt-kendo Mintája:

Bevásárló zsák

Újra és újra használható bevásárló ÖKO tasakok, a nejlon zacskók helyett. Pamutvászon és tüll anyagból készültek. Bevásárlás alkalmával vidd magaddal, pékárú, gyümölcs, zöldség, magvak...stb vásárlására alkalmas. A tüll anyagon keresztül pedig látni mit vásároltál így a pénztárnál nem kell kipakolni belőle. Ha ragasztó címkét kell rá tenni, akkor pedig a pamutvászon anyagra ráteheted, otthon meg leveheted róla. Teteje zsinórral összehúzható. Készült hozzá egy tépőzáras összefogató, ezért kis helyen is elfér, akár a táskádban, otthon pedig a fiókban. A szett 3 db-os Nagy: 25x33 cm Közepes: 20x28 cm Kicsi: 15x22 cm Tisztítása: mosógépben, vasalható. Megvásárolható a meska oldalamon: Link: https://www.meska.hu/Shop/index/8651