Z.Áginak...

Kedves Z.Áginak készítettem ezt a képet, ő tudja miért! :) Aki meg nem érti, elárulom, hogy a Timiéknek felajánlott táskám, megjegyzésében licitált Z.Ági a táskára, és nem csak licitált, hanem kedves humorával szinte már levett a lábamról, ezért megmutatom, hogy egy "érdekes" táskához nem sok kiegészítő kell. (Már írtam a megjegyzésben is, hogy körül kell nézni egy kicsit a ruhásszekrényben, és biztos megtalálja az ember a hozzávalókat, így jártam én is! Történet: megvarrtam ezt a kockás táskát, boldog voltam és nagyon örültem. De csak másnap ugrott be, hogy jé, van nekem egy kockás cipőm is hozzá!) Vagyis ne gondolkozz sokat, hanem licitálj a "pöttyös" táskára, nem bánod meg, főleg azért mert jó ügyért teszed és még meglepetést is teszek bele. :)


Megjegyzések

Kathy üzenete…
Nahat! Irto jo parocska!:))
Banász Erika üzenete…
Igen, imádom én is! :)))))
Névtelen üzenete…
De jó, de jó, de jó!!!!! :)))))
Nagyon nőcis, imádom! :)
Köszönöm a bejegyzést, zsarolásnak veszem! ;)))
Puszi! :)
Z.Ági