Roland...

..."nagy" fiam, négy év után kapott tegnap egy új mobilt, (Persze, a régi már tönkre ment, gondoljatok bele, négy év és egy fiúnál! :) ) ehhez készítettem egy mobiltartót, mivel nem egy sima telefonról van szó, hanem egy érintőképernyős telcsiről. Bizakodva persze, hogy ez is kibír majd négy évet! :) Én megtettem, ami tőlem telt. :) Ja, és hát DC-nek kellett, hogy legyen, amire összehoztam a márkalogót, hát nem volt semmi! :) De készen lett.:)


Megjegyzések

Moncsi üzenete…
Ez jó, tetszik. Biztos örült neki nagyon a fiad. De ki ne örülne egy ilyen szupi toknak. Még én is!
Gratula hozzá. Ez is megvolt:))))
Ili üzenete…
Erika, nagyon-nagyon szépek a munkáid. Én a szalaghímzés miatt keveredtem ide, gratulálok hozzá.
Megnézed az enyémeket is?
http://diszdoboz.blogspot.com/
Üdvözlettel
Ili